Oto regulamin naszego forum:
§ 1
Postanowienia ogólne
1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z akceptacją regulaminu;
2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.
§ 2
Zasady ogólne
Na forum zabrania się:
1. pisania treści obraźliwych dla innych użytkowników pod względem przekonań (również religijnych);
2. pisania treści ogólnie przyjętych jako niestosowne w życiu społecznym;
3. używania wulgaryzmów pod każdą postacią niezależnie od języka;
4. prowokowania innych użytkowników do wszelkiego rodzaju agresji (w przypadku udanej prowokacji obie strony konfliktu zostaną ukarane);
5. publikowania pornografii oraz promocji serwisów erotycznych;
6. prowadzenia prywatnych wojen pomiędzy użytkownikami (jeżeli użytkownicy mają coś sobie do wyjaśnienia, zobowiązani są do przeniesienia dyskusji na poziom wiadomości prywatnych lub komunikatorów internetowych);
7. aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub umyślnego zakładania kolejnego konta w celu uniknięcia nadzoru czy ominięcia blokady forum.
§ 3
Pisanie postów
Pisząc wiadomość na forum, użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania następujących zasad:
1. Zabronione jest powielanie tego samego postu w różnych tematach;
2. Pisząc wiadomość na forum, szanujmy język polski. Użytkownik zobowiązany jest do stosowania podstawowych znaków interpunkcyjnych oraz zasad ortografii (błędy ortograficzne mogą być zaznaczane przez administratorów kolorem czerwonym – po zauważeniu można ten kolor usunąć). Nie oczekujemy poetyckich składni, lecz treści przejrzystych i czytelnych dla każdego użytkownika;
3. Zabronione jest powielanie treści postu napisanego przez poprzednika;
4. Zabronione jest pisanie postów o ewidentnym charakterze wiadomości prywatnej, nie wnoszących nic do ogólnej dyskusji na dany temat;
5. Zabronione jest pisanie postów niezwiązanych z tematem dyskusji;
6. Zabronione jest pisanie postów jeden po drugim. Jeżeli chcesz dodać coś do swojej poprzedniej wypowiedzi, użyj funkcji „edytuj”;
7. Jeżeli użytkownik napisał post, a inni odnieśli się do jego treści, zabronione jest jego usuwanie lub edycja, zmieniająca jego znaczenie. Zachowanie takie wprowadza bałagan, uniemożliwiający prawidłowe zrozumienie treści danej dyskusji.
§ 4
Naruszenie zasad
Użytkownik, łamiący regulamin, może podlegać następującym karom:
1. upomnienie słowne na PM napisane przez moderatora lub administratora;
2. upomnienie słowne na łamach forum napisane przez moderatora lub administratora;
3. ostrzeżenie (mogą je przyznawać administratorzy i moderatorzy):
Pojedyncze ostrzeżenie nie skutkuje żadnymi konsekwencjami, ma jedynie skłonić użytkownika do refleksji;
3. a 3 ostrzeżenia - blokada pisania (użytkownik nie ma możliwości pisania żadnych postów);
3. b 4 ostrzeżenia - blokada wejścia na forum (po wcześniejszym przedyskutowaniu przez administratorów, ew. moderatorów);
4. Ostrzeżenie jest kasowane automatycznie po upływie 180 dni od jego przyznania;
5. Zabronione jest pisanie postów w imieniu osób, którym została odebrana możliwość pisania postów lub wchodzenia na forum. Złamanie tego zakazu może sprawić, że użytkownik, piszący w imieniu innej osoby będzie podlegał takim samym karom jak ona sama;
6. Po otrzymaniu ostrzeżenia osoba ukarana ma 7 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku, gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ostrzeżenie jak również ewentualne konsekwencje są ostateczne.
§ 5
Administracja
1. Administratorzy mają prawo do dowolnej zmiany regulaminu;
2. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane na forum, zobowiązuje się jednak do możliwie szybkiej reakcji na przypadki łamania regulaminu;
3. Administratorzy mają prawo do edycji bądź usuwania wszelkich postów (w szczególności gdy łamią one regulamin forum);
4. Prosimy o wyrozumiałość w postrzeganiu działalności administracji, która również nie jest nieomylna; w przypadku zauważenia nadużyć u któregoś z administratorów, proszę zgłosić ten fakt za pomocą wiadomości prywatnej – administracja ma obowiązek pisemnie ustosunkować się do tego typu uwag.
§ 6
Moderatorzy
1. Moderatorzy są ustanawiani przez administrację forum;
2. Moderator to osoba, przejawiająca pewne predyspozycje do prowadzenia konkretnego działu i charakteryzująca się rozległą wiedzą na dany temat;
3. Zadaniem moderatorów jest dbanie o porządek i dobrą atmosferę na forum;
4. Moderator ma prawo przenieść posty umieszczone w nieodpowiednim dziale według swego uznania z zachowaniem zasad regulaminu;
5. Drogi użytkowniku, pamiętaj, że moderatorzy również mają swoje codzienne obowiązki, zajęcia itd., uszanuj więc ich wkład w zarządzanie forum i czas, który temu poświęcają.
Pozdrawiam Macashi
P.S
Rejestracja jest całkowicie darmowa
Offline