#1 2010-07-18 14:53:11

Macashi

Administrator

Skąd: Internet
Zarejestrowany: 2010-07-18
Posty: 24
Punktów :   
WWW

Regulamin

Oto regulamin naszego forum:

§ 1
Postanowienia ogólne

      1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z akceptacją regulaminu;
      2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.



§ 2
Zasady ogólne

Na forum zabrania się:

      1. pisania treści obraźliwych dla innych użytkowników pod względem przekonań (również religijnych);
      2. pisania treści ogólnie przyjętych jako niestosowne w życiu społecznym;
      3. używania wulgaryzmów pod każdą postacią niezależnie od języka;
      4. prowokowania innych użytkowników do wszelkiego rodzaju agresji (w przypadku udanej prowokacji obie strony konfliktu zostaną ukarane);
      5. publikowania pornografii oraz promocji serwisów erotycznych;
      6. prowadzenia prywatnych wojen pomiędzy użytkownikami (jeżeli użytkownicy mają coś sobie do wyjaśnienia, zobowiązani są do przeniesienia dyskusji na poziom wiadomości prywatnych lub komunikatorów internetowych);
      7. aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub umyślnego zakładania kolejnego konta w celu uniknięcia nadzoru czy ominięcia blokady forum.



§ 3
Pisanie postów

Pisząc wiadomość na forum, użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania następujących zasad:

      1. Zabronione jest powielanie tego samego postu w różnych tematach;
      2. Pisząc wiadomość na forum, szanujmy język polski. Użytkownik zobowiązany jest do stosowania podstawowych znaków interpunkcyjnych oraz zasad ortografii (błędy ortograficzne mogą być zaznaczane przez administratorów kolorem czerwonym – po zauważeniu można ten kolor usunąć). Nie oczekujemy poetyckich składni, lecz treści przejrzystych i czytelnych dla każdego użytkownika;
      3. Zabronione jest powielanie treści postu napisanego przez poprzednika;
      4. Zabronione jest pisanie postów o ewidentnym charakterze wiadomości prywatnej, nie wnoszących nic do ogólnej dyskusji na dany temat;
      5. Zabronione jest pisanie postów niezwiązanych z tematem dyskusji;
      6. Zabronione jest pisanie postów jeden po drugim. Jeżeli chcesz dodać coś do swojej poprzedniej wypowiedzi, użyj funkcji „edytuj”;
      7. Jeżeli użytkownik napisał post, a inni odnieśli się do jego treści, zabronione jest jego usuwanie lub edycja, zmieniająca jego znaczenie. Zachowanie takie wprowadza bałagan, uniemożliwiający prawidłowe zrozumienie treści danej dyskusji.



§ 4
Naruszenie zasad

Użytkownik, łamiący regulamin, może podlegać następującym karom:

      1. upomnienie słowne na PM napisane przez moderatora lub administratora;
      2. upomnienie słowne na łamach forum napisane przez moderatora lub administratora;
      3. ostrzeżenie (mogą je przyznawać administratorzy i moderatorzy):
      Pojedyncze ostrzeżenie nie skutkuje żadnymi konsekwencjami, ma jedynie skłonić użytkownika do refleksji;

            3. a 3 ostrzeżenia - blokada pisania (użytkownik nie ma możliwości pisania żadnych postów);
            3. b 4 ostrzeżenia - blokada wejścia na forum (po wcześniejszym przedyskutowaniu przez administratorów, ew. moderatorów);
      4. Ostrzeżenie jest kasowane automatycznie po upływie 180 dni od jego przyznania;
      5. Zabronione jest pisanie postów w imieniu osób, którym została odebrana możliwość pisania postów lub wchodzenia na forum. Złamanie tego zakazu może sprawić, że użytkownik, piszący w imieniu innej osoby będzie podlegał takim samym karom jak ona sama;
      6. Po otrzymaniu ostrzeżenia osoba ukarana ma 7 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku, gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ostrzeżenie jak również ewentualne konsekwencje są ostateczne.



§ 5
Administracja

      1. Administratorzy mają prawo do dowolnej zmiany regulaminu;
      2. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane na forum, zobowiązuje się jednak do możliwie szybkiej reakcji na przypadki łamania regulaminu;
      3. Administratorzy mają prawo do edycji bądź usuwania wszelkich postów (w szczególności gdy łamią one regulamin forum);
      4. Prosimy o wyrozumiałość w postrzeganiu działalności administracji, która również nie jest nieomylna; w przypadku zauważenia nadużyć u któregoś z administratorów, proszę zgłosić ten fakt za pomocą wiadomości prywatnej – administracja ma obowiązek pisemnie ustosunkować się do tego typu uwag.



§ 6
Moderatorzy

      1. Moderatorzy są ustanawiani przez administrację forum;
      2. Moderator to osoba, przejawiająca pewne predyspozycje do prowadzenia konkretnego działu i charakteryzująca się rozległą wiedzą na dany temat;
      3. Zadaniem moderatorów jest dbanie o porządek i dobrą atmosferę na forum;
      4. Moderator ma prawo przenieść posty umieszczone w nieodpowiednim dziale według swego uznania z zachowaniem zasad regulaminu;
      5. Drogi użytkowniku, pamiętaj, że moderatorzy również mają swoje codzienne obowiązki, zajęcia itd., uszanuj więc ich wkład w zarządzanie forum i czas, który temu poświęcają.

Pozdrawiam Macashi


P.S

Rejestracja jest całkowicie darmowa


Rejestracja jest całkowicie darmowa, rejestrujcie się.

http://img128.imageshack.us/img128/1609/avtkl4.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.earth2140.pun.pl www.cs-gm.pun.pl www.swiatxninja.pun.pl www.is3.pun.pl www.xgaming.pun.pl